המשבר עם דיכטר נפתר: החלה ההצבעה על התקציב

איתי גדסי No Comments on המשבר עם דיכטר נפתר: החלה ההצבעה על התקציב

מליאת הכנסת החלה בשלב ההצבעות על ההסתייגויות להצעת חוק התקציב הנוסף לשנת 2024 ולהצעות הנלוות לו. במקביל, השר דיכטר התרצה ויצביע בעד התקציב

מליאת הכנסת צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני זמן קצר החל במליאת הכנסת שלב ההצבעות על ההסתייגויות להצעת חוק התקציב הנוסף לשנת 2024. העיתונאי עמית סגל דיווח כי נפתר המשבר עם השר דיכטר מהליכוד והוא מצביע בעד התקציב.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הבהיר מוקדם יותר, בהצהרה מחוץ ללשכת נתניהו בכנסת: "נעלה תכף תקציב מלחמה טוב. הודעתי לרה"מ שאין לי כל כוונה להיכנע לסחטנות פוליטית ולפתוח את תקציב. זו אחריותי התקציבית. אני קורא לרה"מ גם לא להיכנע לסחטנות פוליטית ולעלות להצבעה את התקציב כפי שהוא".

צילומים: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, אמר בסיכום הדיון על הצעת התקציב הנוסף: "חלק ניכר מהתקציב שהכינו במשרד האוצר – אישרנו אותו. אני לא מרוצה ממה שנעשה שם וצריך לעשות שינויים. נדון על הפיצויים ועל אלו שלא נפתרה הבעיה שלהם. נדון בתקציב של המגזר הערבי, זה לא יעבור אצלנו בצורה כזו. אנו נצביע בעד התקציב בגלל האחריות ולא מעבר לכך. עם כל ההסתייגויות שאמרתי על התקציב אני סבור שצריך לאשר אותו ולהמשיך להילחם על הדברים שאנו מעוניינים בהם, וזה מה שאנו הולכים לעשות".

ראש האופוזיציה לפיד בחר להמשיך בהסתה הפרועה: "מבזבזים בלי חשבון את הכסף של מעמד הביניים הישראלי. אני אומר מפה לכל האנשים שהתקציב הנורא והמושחת הזה ממלא אותם ייאוש – אל תתייאשו, זה לא יימשך עוד הרבה זמן, השינוי בדרך".



0 תגובות